BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT ...

LOVE:
Gillar du någon nu? ja.
Gillar du att vara singel? nja  
Gillar någon dig? det vet jag inte..
Har du haft sex med hon/han du gillar nu? nej ?
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar? inte vad jag vet.
Har du någon kille/tjej på G just nu? nej
Är avstånd ett problem? nej..
Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg? nja
Måste han/hon ha samma intressen? näe, behövs inte.
Kommer du alltid att vara singel? vet inte
Har du bra självförtroende? beror på. 

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? ingen
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ibland!
Är du singel? ja :(

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 5 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? ja, alla gör de, nångång i livet
Gjort något du verkligen ångrar? ja!
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? ne,tror inte det
Blivit polisanmäld? nej
Fått din mamma att gråta? nej
Slagit ner någon? nej, jag är nog ingen som slår ner folk.
Skämts över dina föräldrar? haha ja. det har nog alla !
Skämts över dig själv? ne
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart!
Dricker du? nope
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja det har jag säkert
Är du ensam nu?jaa
Vill du gifta dig? någon gång i livet
Vill du ha barn? någon gång i livet

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? vet inte
Fick dig att gråta? ingen
Du delade en cigg med? röker inte
Du gick på bio med? kommer inte ihåg
Skällde på dig? vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? jap
Pussat någon? ne
Köpt någonting? jap
Sjungit? ja.
Saknat någon? yes!

LOVE/armana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0