DÅLIG UPPDATERING / ROYA

Hej!

Förlåt för en USEL uppdatering.. Alltså jag inte Armana. Hon bloggar typ varje dag & jag ALDRIG!
Men det ska bättras (i hope so) :)
Juste, min dator fick VIRUS i torsdags -.- så blev ju lite depp!
Men igår kom en kille som fixade hela datorn, han laddade ner windows 7 & nya msn!
Windows 7 är bara för grym!
Jag blev asrädd när jag satte på datorn i torsdags...
Precis när jag kom till startsidan av datorn så byttes Bakgrundsbilden av sig själv!
Och viruset kom.. På bakgrundssidan stog det:


WARNING!
YOU'R LIFE IS OVER, OSVOSV.... 
Jag ba typ WHAT? HAHA!
Men som tur så är den fixad, & nu är den låst så INGET kan hända... (y)
Den är rensad. Himla skönt! Förut var alla bilder huller om buller så man hittade ingenting...
Lite fail dator.





bild by me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0