ROYA SVARAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

  stina om FRÅGESTUND!:
Gillar ni beyonce?<3<3


   
  jonna om FRÅGESTUND!:
Hur träffades ni?<3:)


   
  sabina om FRÅGESTUND!:
Vilken är eran favorit musikvideo?<3:)
   
 




michelle om FRÅGESTUND!:
 Vilken är eran favorit låt?<3:)<3:)
   
 
daniella om FRÅGESTUND!
är ni team jacob eller team edwerd?:
   
 


felicia
om FRÅGESTUND!:
Gillar ni twiligt?:)
   
 

olivia om FRÅGESTUND!:
 Vilket är erat favorit ämne i skolan?(om ni ens har ngt)
ps:GRYM BLOGG!

   
fanny om FRÅGESTUND!:
Villken är eran favorit färg?<3
Eran blogg är riktigt bra!

   
jessica bieber om FRÅGESTUND!:
Gillar ni Justin bieber?:)<3
Love eran blogg!:)
   
   
hilda om FRÅGESTUND!:
Kollar ni på idol?
Om ni gör det vem hejade ni på iår? ;)<3
7kt fin blogg!<3
   
   
   
lina om FRÅGESTUND!:
Vem är eran idol? ;)
Jättefin blogg<3
   

 

hanna
om FRÅGESTUND!:
För det första grym blog!!
Om ni fick tre önskning (asså var och en) vad skulle ni önska er? ;)
   

   
kajsa om FRÅGESTUND!:
Eran favoritmat?:) eran blogg är jättebra!
   
 


tindra
om FRÅGESTUND!:
Vad brukar ni göra på fritiden?





Stina: jag gillade henne för några år sen, just nu är hon inte min favorit..
          men helt okej att lyssna på :)


Jonna: Vi är barndoms kompisar! vi träffades genom våra föräldrar ;)
           Så nu har vi kännt varandra i 9år!


Sabina: haha, ingen aning faktist! ;)



Michelle: Min favoritlåt just nu är nog Katy Perry - Firework!


Daniella:
TEAM JACOB SÅKLART!!!!!!!!!!! ♥ haha


Felicia: Yes :)


Olivia: Svenska kanske? :P


Fanny: Rosa! ♥


Jessica: Nej :)


Hilda: Japp. Jag hejade på JAY! ♥


Lina: Vet inte :) Har många!


Hanna: Att jag & min familj ska må bra :)


Kajsa: Tacos in my heart! ♥


Tindra: Vara med vänner & familj!




TACK FÖR ALLA FINA FRÅGOR :) OCH TACK FÖR ATT NI SKREV FIN BLOGG OSV.. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0