BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR DIG SÅ GRYMT MYCKET NEA !

Linnea gyllensten
det har nu gått 6 hela månader sen jag träffade dig, du anar inte hur mycket jag saknar dig
tjejkvällarna hos Martina, stan, Svea, skolan alla minnen med dig kommer jag aldrig att glömma
du lyser upp alla mina dagar, du står alltid där när jag behöver dig som mest
om ja känner mig ledsen är de bara ja säger till dig så får du mig på bättre humör direkt!
du är verkligen en så grymt otroligt underbar tjej som jag aldrig kommer att glömma jag tänker aldrig förlora dig linnea, jag saknar femman så grymt mycket då det var vi fyra du, jag Martina & Gabbi
Nea jag kommer alltid ställa upp för dig vad som än händer
jag älskar dig enormt mycket hjärtat du och jag hand i hand livet ut,

LOVE/armana


Kommentarer
Postat av: linneas

JA ÄSLKAR DIG!

2010-12-23 @ 19:27:06
URL: http://linneagyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0