SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ !

förlåt för en urdålig updatering men nu ska jag börja blogga igen internet har vart litte segt och så
men jag kan berätta litte om veckan
Måndag: var det skola kommer inte ihåg vad jag gjorde i måndags men skola var det
Tisdag:skola
onsdag:skola
torsdag:skola verkligen en toppen dag med min underbara klass
fredag:skola när jag skulle hem så kommer några killar i min klass och håller i mig så jag inte kan gå och då kommer kenan och mullar mig inte roligt att bli mullad kan jag säga er men annars var dagen guld
och ja idag är det lördag har inte vart ute för det snöar grymt mycket och jag gillar inte snö :(
menmen nu säger jag hejdå och vi ses kanske sen

LOVE
/armana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0