BLOGG MED ARMANA

tjenamoshen
nu har jag och armana startat en blogg, fixade hela bloggen nyss hihi
börjar bli duktig på de :) ska typ fixa smilisar men orkar inte nu, men kolla bloggen när ni känner för det!
iaf så gick jag upp typ 08.30 satt vid datan i typ 1½ timme sen så fixade jag mig och tog bussen upp till stan :)
när träffade jag alicia & anna vi gick till java och käka pastasallad mumsfillibaba!
sen gick vi lite runt och då blev vi fika sugna så vi gick till soleo och fikade amerikanskacookie förgoda!
har tagit massa bilder laddar kanske upp bilder :)
saknar armana grymt mycke ♥ men de är bra att vi har blogg tillsammans nu!
men hoppas någon läser så hörs vi
 bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0