OKTOBER MÅNAD SNART MY BIRTHDAY

hallå sweettttttt


bloggade typ igår här ellerhur? glömmer fan haha.
armana får ta tag och blogga hon med idag, men hon kanske inte har internet (i dont know)
men jag saknar henne ♥
fattar ni hur mycke jag älskar persisk musik?
PERSISK MUSIK IN MY HEART!
imorgon ska jag åka till alicia hihi :) loveu bästa vän.
jag har asmånga bästa vänner men det är alicia just hon tjejen som gör mig hel, just hon som jag älskar mest!
hon är närmast mig, hon jag kännt sen 2an henne som jag har gått i samma klass i 2 år och lite till..
vi som var på rasterna när vi inte gick i samma klas.. hon är min ANDRA halva!
jag älskar dig alicia blomstrand! ♥
vi två hand i hand livet ut.


HERRÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0