L-O-V-E

Julia gick för en stund sen, och jag tänkte att jag kan ju berätta lite om dagen nu när jag ändå sitter vid datorn.
idag på matte lektionen så gick brand larmet så alla sprang ut men det var bara en övning, efter skolan så tog jag och Julia bussen hem till mig, på bussen så skulle jag och julia vissa kenan & blend en bild på löken och klingborg men Ne då tar ju Kenan min mobil och läser alla min sms KUL !
så jag får typ damp och hoppar på dom och ska försöka ta mobilen men det gick inte så värst bra så julia sätter sig bakom dom och försöker ta mobilen men det gick ju inte heller, så hon försöker att sträcka sig över och ta mobilen men då när hon gjorde det så var hon så sjukt nära på att göra en volt över killarna HAHHAHAHAHAHHA så jag bölar av skratt och ramlar på golvet och skrattar så julia ramla på mig hahahahhaha när vi skulle av, så han vi inte göra det för kenan och blend ger oss inte mobilen så vi satt på bussen och åkte vidare och vi visste inte vart den skulle åka hahahahahahha men till slut så fick vi mobilen men jag tror att dom han läsa alla sms
men jag säger bara en sak dagen var grym :)

LOVE/armana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0