RIKTIGT LYCKAD DAG.

hej, igår sa jag ju att jag kanske inte skulle blogga men ni har tur har inte så mycket att göra så jag kan blogga , skolan var helt okej idag på spanska lektionen så håll jag och michaela på att flamsa, vi skrev lite saker på varandras böcker heheh, och sen så skrev hon kenan på mitt pekfinger och jag skrev blend på hennes hahah, ja vi har riktigt kul på lektionerna som ni kanske märker, och sen på no lektionen så smsade tim och sa till blend att michaela hade skrivit hans namn på pekfingret men kenan var inte på skolan så jag har tur annars skulle tim ha gått och sakt till kenan, men jag får hoppas på att han inte säger imorgon om han kommer, imorgon efter skolan så ska jag vara med michaela & julia kommer bli riktigt kul så jag är inte 100% säker om jag kommer blogga då, oj vad mycket jag skrev men de är bara bra för då har ni något att läsa :)
Hejdå
LOVE/armana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0