TILL DIG MIN ÄNGEL <3

Michaela persson bästavän
jag är så grymt glad att jag fått lära känna dig du anar inte hur bra du är hjärtat, vet inte hur du gör för att vara så underbar som du är, men något gör du!
för dig kan jag berätta vad som helst till, allt från himmel till jord !
det är awsome att ha en sådan vän,det är inte alla som har ! men jag har.
visst ingen är perfekt, jag vet men för mig är du helt perfekt,
du har allt jag önskar en vän ska ha, det är en sak du alltid måste veta att jag alltid kommer att stå vid din sida
när du behöver mig !

1 mening
3 ord
4 vokaler
8 konsunanter
1 betydelse

JAG ÄLSKAR DIG ! <3

LOVE/armana

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas att Mini ser detta! :) <3

by the way, sjukt fint skrivet! :)

2011-01-22 @ 12:44:00
Postat av: Julia

Hoppas att Mini ser detta! :) <3

by the way, sjukt fint skrivet! :)

2011-01-22 @ 12:44:17
Postat av: Michaela <3 *!

Älskar dej mest i hela världen !

BÄSTAVÄN I LOVE YOU ! <3



Tack som faaaun !

2011-01-22 @ 13:48:06
URL: http://www.twogirlsoneworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0