Water Pictures

Hej! Idag så har jag vart på stan med mina snygginar Anna & Alicia ♥ Vi gick runt, åt på La Baguette (såklart)
Kom hem för kanske 2 timmar sen eller något! Hade lite tråkigt så jag tog några "Vatten bilder" med min digitalkamera.. Ska få en SYSTEMkamera snart :) LÄNGTAR! Då kommer det komma bilder som faaaan.

Här kommer det lite bilder från stan:












Vatten bilder:















Tycker ni att bilderna är bra för att ha tagit med en Digitalkamera? :)
Blev rätt så nöjd.. Vilken är eran favorit?


Juste, som ni vet så har Armana & hennes vänner fest så hon kan nog inte blogga.
Men vi får hoppas att det kommer komma MÅNGA bilder till bloggen ♥

XOXO ROYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0